Hollister Incorporated, aktuellt uttalande relaterat till COVID-19 Pandemin

  • 16-11-2020
  • Corporate

 

Kära kunder och samarbetspartner – vi finns här för er. 

Den rådande situationen och de behov som uppstår till följd av spridningen av COVID-19 över världen skapar unika utmaningar för oss alla. Vi delar många av era funderingar och fortsätter att finnas här för att hjälpa till med produktfrågor och önskemål. 

Det här är några saker som vi vet kan vara viktiga att höra från oss: 

  •  Under den här utmanande tiden har vår verksamhet varit fullt fungerande och vi har kunnat leverera som vanligt. 
  •  Vi förväntar oss inte några störningar i framtida leveranser, då vi fortsätter att bygga upp lager som är större än vår vanliga kapacitet.  
  •  Våra kundserviceteam har möjlighet att arbeta hemifrån och kan fortsätta att hjälpa till med produktfrågor och önskemål. 
  •  På våra tillverkningsanläggningar i Danmark, Irland, Litauen och USA arbetar man ihärdigt för att möta det fortsatta behovet av leveranser. Vi följer rekommendationer från folkhälsomyndigheterna i USA och Europa samt lokala myndighetsriktlinjer för att säkerställa att våra medarbetare är friska och säkra när de arbetar i våra lokaler. 

”Vårt företagsmål är att hjälpa andra, och det blir ännu viktigare i kristider”, säger V. George Maliekel, Incorporated President och vd för Hollister. ”Vi har två prioriteringar under den här pandemin – dels att ta hand om oss själva, varandra och våra nära och kära, och dels att ta hand om våra kunder som förlitar sig på oss varje dag.” 

Vi fortsätter att noggrant följa COVID-19-situationen och delar med oss av ny information allteftersom.

Om du har frågor eller funderingar kan du kontakta det lokala kundtjänstteamet på 010 841 3040 eller info.fi@hollister.com eller kontakta oss på www.hollister.fi.